Nieuwe huisstijl, logo en website

Ik zie dat het alweer even geleden is dat ik mijn laatste blog plaatste, een jaar vliegt voorbij en zeker als je het naar je zin hebt!

Dus laten we vooral even bij kletsen over wat er allemaal gebeurt is binnen Painting by Angel afgelopen tijd.

Nog steeds ben ik zeer gepassioneerd in mijn werk en probeer altijd de juiste balans te zoeken in de hoeveelheid uren dat ik schilder en de tijd voor andere dingen, het op tijd aan de bel trekken als ik te druk ben gaat me steeds beter af en dat is voelbaar, het creëeren van steeds weer iets nieuws geeft me na al die jaren schilderen nog steeds voldoening en dat is mijn doel altijd geweest.

 

Degene die mij al wat langer volgen weten dat ik in diverse stijlen werk, ik merk aan mezelf dat ik steeds vaker naar de abstracte kant toe getrokken wordt, en daardoor dan ook minder tijd overhoud voor de andere stijl waarin ik veel met patronen en meer sierlijker en gedetailleerder werk.

Afgelopen jaar is er dus steeds minder aanbod in deze stijl en dat is voor vele volgers erg jammer, ik probeer dit weer in balans te krijgen maar het is ook een soort van persoonlijke groei om niet jaren lang dezelfde soort schilderijen te maken zodat je voor je gevoel stil staat.

 

Dat kantelpunt gaat gepaard met allerlei volwassenere keuzes heb ik gemerkt want ineens vond ik mijn visite kaartjes niet meer gepast want dat is een foto van 5 jaar geleden, dus de huisstijl wilde ik anders, de website moest professioneler en alles moet kloppen met wie ik nu ben.

Gemotiveerder dan ooit ontwierp ik mijn eerste officiële logo en nam een professionele website designer in de armen om aan de slag te gaan, samen gaan we er een makkelijk te navigeren website van maken zodat het voor jullie nog makkelijker wordt om je favoriete kunstwerk te bestellen in de webshop of je favoriete grote schilderij te reserveren en af te halen.

 

Kortom ik ben er zoals altijd klaar voor om jullie te ontvangen voor bezichtigingen, jullie bestellingen in te pakken en te verzenden en jullie te blijven voorzien van unieke creaties.

 

Nog heel even geduld.....over een paar weken gaat de nieuwe website de wereld in, en ik, ik kan niet wachten!

XXX Angel

 

 

Reactie schrijven

Commentaren: 0